Igår kväll var det fest igen, det var kul just då. Massa kul. Men när jag tänker tillbaka på det så blir jag ändå lite besviken,. Dumma mej, dumma dej. Vi förfesta hos mig innan, och jag gjorde den godaste groggen jag någonsin druckit. Den var för god till och med. Men eftersom jag skyltat så mycket med min grogg måste jag ju också skirva ner receptet:

1/3 limoncello
2/3 sprite
citronjucie
(ös på rikiligt med sånt så det blir mycket citronsmak)

massa is

RÖR OM


Sådär, farligt gott minsann. Efter vi varit hos mig drog vi till masken och där stannade jag, och typ Maria och Malin ett bra tag. Fia, Johanna, Krusell och Matilda försvann nån gång. I vilket fall som helst åt vissa piri piri, nån fick ont i magen, vissa åt nektarin för att lindra smärtan, alla drack vatten, en spottade frenetisk och samma person nekade att det var piri pirins fel. JÄVLA MES är vad han är.


För övrigt så har jag inte varit så ensam i min ensamhet, jag har haft folk här varje dag. Och idag kommer min familj hem från sin färd bland dalahästar och bäcköring.

Kommentera

Publiceras ej