Igår var världens roligaste dag. Först var det upp tidigt på morgonen för att dra mig till simhallen och simma en massa teknik. Trots den fagra mängden meter det blev så var jag helslut efter. På eftermiddagen åkte jag till simhallen igen för att det var simtävling. Först skulle jag vara med som ledare och Veronica skulle offra sig som funktionär, men då sa jag att jatg kunde vara funktionär. Men det första Leif säger på funktionärssamlingen var att jag slapp vara funktionär. Vilken lättnad och glädje. Så då blev både jag och Veronica ledare för alla två från våran grupp som var med och tävlade. En eloge till dem.! :)

Efter två h i världens varmaste simhall så kom Krusell och Fia till simhallen för att hämta mig och Molen (Molen fick vara funktionär :P). Men de blev så att de bara hämtade mig för Malin lära gå hem och duscha. Så vi gick till Sara där Emelie också var. Sen gick vi till bruket för att hämta pengar, i samma veva träffade vi på Molen och Maria där. Då var vi alla samlade, som en sotr familj. Hö hö. Men i alla fall så gick vi till depå och fettade i oss pizza. Det blev inte ens en hel, jag och krusell som skulle ta 5. :( Vi kommer nog inte nå våran målvikt på 130 kg innan veckan är slut. Efter åizza gick vi till bruket igen och köpte godis. Sen försvann Emelie och Sara. Vi andra åkte hem till mig. först blev det singstar i fyrtio år. Och sen kom det absolut roligaste på hela kvällen. Pulka. Vi drog med snowracer, pulka, stjärtlapp, nån slags surgbrädepulka och gick till värnabacken. MEn vi nöjde oss inte med den, så vi gick hem och hämtade ännu fler "fordon" och gick till Unos backe. Bästa backen. Vi var nära att åka in i stenar ett antal ggr. Men kul som tusan var det. När vi blivit tillr'ckligt djupfrusna gick vi hem till mig igen och spelade monopol til kl. 4.30 på morgonen. Jag tror att detvar Fia som vann??:P Bildbevis. Absolut inte Malin K! Haha.


Emelie och Maria på depå  - Malin M och Sara på depå

Malin K är väl inpackad - Godis - Fia goes pulka

Fia vinner monopol - Jag i pälsmössa - Malin M gör ett drag

Jag och Malin K - Alla upp på unos backe - Maria och hennes tvilling har kul ihop
86811-136
Malin K satt på denna pulka, och här stannade den

Kommentera

Publiceras ej