Hela långa dagen har spenderats i simhallen. Det var till viss del långtråkigt och äckligt tröttsamt, men också ganska gööj. Resultaten var väl hyffsade, för bra för att jag inte ska sluta med simningen och för dåligt för att jag ska vara nöjd. Iofs så skulle jag kunna simma så gott som hur bra som helst, och fortfarande inte vara nöjd, för det kan alltid (och då menar jag verkligen alltid) bli bättre. Jag simmade 50 br och 50 fj. Brölstsimmet gick jag i mål på en tid av 40.05, ltie tråkigt när jag hade kunnat persa om otränade jag inte blitt så trött på slutet och fjärilen visade en tid av 34.01, sugtid. Dock en vacker fjärdeplats. Jag är proffs på fjärdeplatser och andra platser. Har kanske dubbelt så många silvermedaljer som guldmedaljer och bronsmedaljer tillsammans. Nicht najs.

Och...
det är Love Actually på tv ikväll. Shiit vad den är bra. Detta blir tredje gången inom nån vecka jag ser den.

6 kommentarer

ille

09 Dec 2007 19:47

snygg blogg du har :) kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss!

sara

09 Dec 2007 21:06

aa, visst..HÖHÖ!

Sara

10 Dec 2007 16:00

hahah.. alltid är det så. man (eller jag i alla fall) tror att man är hur bra som helst trots att man inte tränar, vilket gör det lite störigt när det visar sig att man nääästan är det. eller ja.. kanske inte i mitt fall. ehe, grekiska?

sara

10 Dec 2007 16:42

Jaa, typ. Jag kan helt seriöst tro på att jag ska kunna ligga nere och slå helt orelevanta rekord.

Hmmm...

11 Dec 2007 21:07

Oscar och Christian är helt kapabla att slå rekord utan att träna nämnvärt... Då borde fler kunna det? Eller? Det KAN inte vara så att dom är unika?
Fast träna lite skadar ju inte heller............

sara

11 Dec 2007 21:09

Nej de är inte unika, men jag är unik som inte slår rekord utan att träna. HEHE! :D

Kommentera

Publiceras ej