Jävla lördag. Fast i ett fiskenät..eller nej, en kräftbur. Absolut! Ikväll kommer Gabbi, min älskade Gabriella Andersson Drugge som jag inte träffat sen påsk 2006. Jäklar, jag blir alldeles nervös av att skriva ner det ens, nästan gråtfärdig. Haha. Nää, men det känns så sorgligt på nåt sätt, allting. Inte att Gabbi kommer hit, det är snarare en lättnad och räddning, men allt annat. Anyhow, ett steg i taget; jag börjar med att snygga till mina naglar.

Igår var jag i Gävle med Krusell, Emelie och Maria. Där träffade vi på Johan som försvann med Krusell, så vi andra blev kvar på bio; "the simpson movie". YEAAAAAAAAAAAAAAH! Väl hemma i Hofors promenarede jag och Maria mot finnåsrakan där vi träffade på några pojkar, OMG OMG OMG. Bl.a. Glenn och Masken, men jag gick hem typ då också,. Tjoffff, plofff och nu är jag vaken och har nyligen mättat min mage med en frukost som knappast var den bästa jag ätit.

Kommentera

Publiceras ej