Jo, jag har funderat massor till och med. Massa, massa. I väldigt många banor angående sista april. Först tänkte jag som tidigare skrivet bara sova. Men. Nya saker har dykt upp här och där. Mest ville jag göra en grej bortom allt annat, men mitt samvete säger ifrån mig. Så jag tror det blir en dag med kompisar iaf, till och med hela kvällen. Jag kände att det skulle vara kul. För jag behöver ha kul nu! Trots allt kroppsligt dåligt, så tänker jag skita i min hälsa. Så tagga inför sista april nu! Wihiiiieeee!

Dagen har varit ganska händelserik. Det ble vännu en shoppingrunda fylld av pengaslösande. Men det gör inget för jag fick studiebidrag igår och innan det hade jag massor med pengar också. Så jag är värsta shopaholicen nu. Det som inhandlades var:
  • En vit luftig tröja (H&M)
  • 1 svart mascara, 2000 Kalorie (Åhlens)
  • 2 förpackningar hårfärg (Åhlens)
Kanske inte allt för mycket, men det är fortfarande lite pengar det också. ÅÅh, jag köpte ett ostron också som ska ätas ikväll. Mums!

Ifall Krusell skulle läsa det här så kan jag även nämna att jag köpt knäckis som jag tänkte ta med på måndag ;)

Kommentera

Publiceras ej