OKej, nu är det slut på roliga bilder. Jag har inte skrivit ett vettigt blogginlägg på år och dag nästan. Så då kan jag ju passa på att göra det nu, när jag är så här härligt deprimerad. Seriöst, jag hatar allt just nu. Jag fattar inte vad världen har haft emot mig de senaste dagarna. Första var det skoldans i torsdags. Det säger allt. Fy fan! I söndags var det julafton, började bra med paket och allt, sen spydde jag. Igår förgade jag håret, det värsta av allt. Världens sämsta frisör. Jag går inte en meter utanför huset utan en mössa på huvudet nu. Måste köpa silverschampo och nån slags toning för att få bort allt det gula i mitt hår. Det vore världens undergång om jag är så här gul på söndag. Jag längtatde till nyår, nu önskar jag att det vore mycket längre dit. Jag har dessutom ångrat mitt köp av nyårsklänning, den är för fin. Så m på nåt sätt måste jag till Gävle imorrn och byta den, plus att köpa en ny klänning som inte är lika fin. Jag vill lägga mig och sova i 2 år.

Kommentera

Publiceras ej