1. Bli vegetarian - utan min "vegetarianism" hade jag aldrig upptäckt peston på samma sätt. Jag och mr. Genovese har ett stadigt och minst sagt passionerat förhålllande.
  2. Inköpet av mina första stuprörs-byxor - jag minns det som igår, det var på hösten i 8:an, men visst fan var jag den första på hela skolan som hade dem, stolt som tuppen. En ännu ej obruten kärlek, men det ändras väl med modets förlopp.
  3. Börja med simning - hjälp, hur skulle jag se ut? hur skulle jaga vara? hur skulle mitt liv överleva? - utan simningen.
  4. Smaka pepparkaks-sandwich - julens godaste glass.
  5. Bli redlöst full - jäklar vad man lär sig av sina misstag alltså, hemskt vad pinsam jag var en gång i tiden, men aldrig att det skulle falla mig in att göra om det.
  6. Lära känna den och den och den och den (osv) personen - Kärlek till er!
  7. Se ett kvarteret skatan-avsnitt - nu har jag sett alla och är villig att se dem massor med mol ggr till.
  8. Blondera håret - blondes do have more fun! (Dock ska jag nog färga det rött tror jag)
  9. Spelat fotboll - finns få saker som är underbarare här i världen.
  10. Hittat pappas Janis Joplin-skiva - grymt bra musik.


image284
Har du ocksen röd tröja på dig idag? Jag stödjer munkarna i Burma så det bara skriker om det, jag är så politiskt aktiv, he he hee. För övrigt är det pappas tröja, Malin hade också på sig sin pappas tröja idag, men den var inte röd. Känn dig utpekad miss Molén.

2 kommentarer

Jimmy

30 Sep 2007 23:36

Hihi tar en av dom där punkterna som en komplimang :) Kramar på dig underbaring <3 Söt som får är du också!

Anonym

01 Oct 2007 16:07

Gör så du! :D

Kommentera

Publiceras ej