Jag är så ledsen, tangentbordet är alldeles blött av mina tårar. Vi kom bara trea på "fångarna på skolan". CPSP06 vann. Visst är det sorgligt? Men vi slog NV04 iaf. Hehu. Jag ville ju ha popcorn. Men fem fiskar fick vi, ha.

Jag hoppar över träningen idag. Jag är en duktig flicka. Perhaps it'll be a walk in the sun instead of swimming. Skulle iofs vara ganska najs med en löprunda, men det är nog inte det bästa i detta läget. Just nu vill jag ha sommar och ett jobb. Får jag inte pengar i sommar blir sommaren förstörd. Jag ska bort från Hofors en massa då, så det krävs pengar. Kanske blir lite sponsrad av mor och far, men inte tillräckligt mycket. Först och främst ska jag till Lysekil, till Amanda och njuta av trängseln från tusentals turister och möjligen en massa timmar i solnedgången. Tvåa är Stockholm, det skulle vara himskans trevligt faktiskt. Sen är det en hel del småfunderingar om att åka iväg någonstans med några kompisar och tälta eller något. Mängder med alkohol, sol och moshimammamma.

Veckans besatthet: Krull Productions - Lockande underhållning!

(Pinsamt igår, Sverige förlorade mot Irland)

23:27 -
Känner mig översnäll, riktigt läskigt. Har aldrig känt mig så här snäll förut. Jag vill inte vara snäll. Tänker bara snälla tankar ju.

2 kommentarer

Maria

30 Mar 2007 15:01

VI VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN ER VI ÄR BÄST VI ÄR DE ALLRA FÖRSTA MÄSTARNA VI VANN SÅ ENKELT VI VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN ER VI ÄR BÄST VI ÄR DE ALLRA FÖRSTA MÄSTARNA VI VANN SÅ ENKELT VI VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN ER VI ÄR BÄST VI ÄR DE ALLRA FÖRSTA MÄSTARNA VI VANN SÅ ENKELT VI VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN ER VI ÄR BÄST VI ÄR DE ALLRA FÖRSTA MÄSTARNA VI VANN SÅ ENKELT VI VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN ER VI ÄR BÄST VI ÄR DE ALLRA FÖRSTA MÄSTARNA VI VANN SÅ ENKELT VI VAR TUSEN GÅNGER BÄTTRE ÄN ER VI ÄR BÄST VI ÄR DE ALLRA FÖRSTA MÄSTARNA VI VANN SÅ ENKELT

Sara

30 Mar 2007 21:16

SLUTA DIN DUMMA SILL. NÄSTA ÅR SLÅR VI ER MED HÄSTLÄNGDER.

Kommentera

Publiceras ej