Ja, jag är back on track så det bara skriker om det. Så ska berätta om min oerhört späckade dag. Det har varit skola och prov av studentmössor, riktigt läskigt tidigt. Ska nog avvakta med beställandet. Vi gjorde ett försök i att få hela klassen med likadana mössor, den planen brast på ett ögonblick - drygt. Så då kan jag lika gärna vänta och se tills det kommer billigae och kanske en aning fräschare varianter.

Efter skolan gick jag, i skor utan strumpor, till bruket. Postatde ett brev, lånade några böcker och aktiverade mitt bankkort. Lyckades för er som inte vet få mitt förra kort spärrat under Rhodosresan. Kan ju tillägga att jag inte var alltför nykter. Efter att jag slagit in min kod som råkar vara den jag har som pinkod på simkortet insåg jag vilken kod jag egentligen hade. Men Britta bara skrattade och tog mitt kort, och - SNYFT - böjde det. Anyhow. Efter bruket gick jag til mormor och morfar, blev bjuden på fika och sen sov jag i två timmar. Mums!

Nu sitter jag här, go och glad och sugen på min kudde. Vi hörs inom en snar framtid med massor av skoj.


PUSSSSS!

Kommentera

Publiceras ej