Aahhh. Jag är helt överväldigad av förväntingar inför helgen. Förmodligen är mina förväntningar milslånga gator för långa. Men det börjar med fredag kväll. 60/70 i Sandviken, med början hos Emelie. Fifaaaeeeeen, vad kul. Sen från och med lördagmorgon till och med söndagkväll är jag helt ensam hemma. Så på  lördagkväll kommer folkis hit och vi ska feta massor. Förhoppningsvis latja i solnedgången om vädrets makter är på våran sida. Min balkong ftw likzzzzom. Och söndag blir bara chilldag, utan familj vilket är alldeles primus.

Jag hade ju köpt en 60/70-klänning som var jättebra, men den var inte jättebra insåg ja. Den var lite för lång, så jag fållade upp den och nu är det så att den precis täcker röööven Om jag sträcker på mig, följer hela klänningen med uppåt och hela min rumpa blottas. Jag får satsa på snygga trosor.

För övrigt så färgade jag mitt hår igår, det blev bra. Ska bara tillsättas lite ännu blondare slingor så blir det perfekt (vad nu perfekt är?).

1 kommentarer

Jimmy

31 May 2007 14:20

Tiihii! :) Din helg låter roligare än min, jag måste plugga igen :P Eller njaa, behöver jag iofs inte. Men ska göra klart det sista så det blir gjort. Sen blir det väl till att supa ner mig nästa helg på avslutningsdagen istället ^^ Trevligt det där med klänningen :) Och du får ta och visa mig frisyren nån dag! :D Kram (L)

Kommentera

Publiceras ej