Skolan först idag, kolugnt. Skitkul på lunchen. Mycket skratt,
tjejerna brevid oss blev så avundsjuka på våran högljudda konversation
så att de gjorde ett 1,2,3...*skratt*-skratt tillsammans. Men annars
var skoldagen ganska lugn, som vanligt då. Blev bara grymt irriterad på
min engelskalärare på engelskan. She's so fucking stupid.



När jag kom hem gjorde jag en massa mellanmål, youghurt med russin,
kokos och hasselnötter. Moums. Satte mig vid tv:n för ovanligheternas
skull. Kändes rikitigt skönt att bara sitta ner och inte göra något. Nu
på kvällen har jag tränat simning, var segt. Första simträningen på två
veckor. Vid ett tillfälle fick jag värsta black-outen. Simmade sista
25:an och allt var svart. Gick upp, blev helyr. Men slutade allt med
att sola i 6 min. Det gav faktiskt färg, solariet var pangstarkt.



Imorgon är det något slags fångarna på fortet-grejs vi ska göra i
skolan. Klassvis, så det kan nog bli ganska kul hoppas jag. Får väl se!

2 kommentarer

VINNARE

29 Mar 2007 16:01

DET VAR ÄNNU ROLIGARE FÖR OSS FÖR VI VANN

Sara

29 Mar 2007 16:31

DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum,DU är dum, du är dum, du är dum!

Kommentera

Publiceras ej