Man brukar ju säga att man ska räkna får när man inte kan sova. Men det är ju liksom bara en sak man säger, egentligen ska man ju typ räkna upp alla sina lagkamrater i laget och klasskompisar i klassen och färger i regnbågen etc. etc. Men jag brukar faktiskt räkna får bokstavligt. Jag tänker mig en hage eller grön äng med jättehögt gräs. Sen kommer det massor med får som hoppar över ett vitt staket, helt jätteregelbundet i ett led tätt inpå varandra. Men ibland kommer det ett får som kanske har på sig solbrillor och en rosa ryggsäck och förstör allt, eller en som tvärnitar och inte hoppar över. Ibland kan det till och med vara ett helt annat djur, typ en oxe eller en människa. När det blir så får jag för mig att det inte är meningen att jag ska kunna sova, så då ligger jag där och irriterar mig på alla får eller ickefår som förstör och får det ännu svårare att sova. Så det här med att räkna får är nog inte så bra egentligen. Får är för gulliga för att användas som sömnpiller helt enkelt.

Vad fult, varför skrev jag det här i huvudtaget? Men nu till vardagen iaf.

Gårdagen spenderade jag med Jimmy, det var riktigt trevligt faktiskt. Vi var på äventyr i Falun. Ascoolt. Idag har jag mest slappat, jag och Maria drog till Time och åt en glass. Imorrn blir det förhoppningsvis partaj och picknick med mina chicks.

Jag som skulle bli nykterist, tvärvändning på en vecka. Igår om jag hade haft möjlighet hade jag lätt supit ner Jimmy och mig själv, och imorrn vet man ju aldrig hur det går. Jag är festtaggad. FjortisSaro är på hugget igen!


2 kommentarer

Jimmy

29 Jun 2007 22:16

Haha sötis ^^ Det var väl snarare jag som hade tankarna på att supa ner oss igår ;)

Sara

29 Jun 2007 22:17

Okej då, men iaf.. :D

Kommentera

Publiceras ej