Sen i lördags har livet fortsatt i vanlig takt, trevligt umgänge och en himskans massa jobb. Mest känner jag för helg. Då får man ju sova och jag är ensam hemma från och med torsdag denna vecka (v.31) till lördag v.32. Det är ju helt underbart. Jag är typ ensam hemma varje helg. Så jag kan göra vad jag vill. Typ slicka på alla chokladbitar i hela skafferiet, ta en tugga av varje frukt i kylskåpet och klänga på tapeterna här i huset alldeles naken utan att någon märker något. Det är alldeles perfekt, jag börjar verkligen få smak för ett liv utan en mamma, en pappa och två bröder.

Min bror har köpt en vattenrutschbana...
image256
..dock inte en sådan. Men en liten i plast som man lägger på en sluttande gräsmatta och så sätter man fast vattenslangen i den. Så på lördag blir det race eftersom mitt hus ligger vid en sluttande backe. Mahahawwa (H)

OJ, nu börjar skärmen att snurra. Detta är läskigt, jag är spiknykter kanske bara en gnutta trött. Men allt i min skalle yrar, speciellt dataskärmen. Den går i korta och snabba cirklar.

4 kommentarer

Oj!

31 Jul 2007 22:15

Sluta me droger! Det är inte bra!
I Längden......

Sara

31 Jul 2007 22:19

Jag använder inte droger, bara kaffe, choklad och alvedon.
Och vem är du????????????? Du har kommenterat förrut, jag kan se ditt ip-nummer, mohahahaaww xD

Jimmy

01 Aug 2007 16:37

Just det Sara! Inga mer droger!

Sara

02 Aug 2007 16:09

:@

Kommentera

Publiceras ej