Det började med skoj och sånt hemma hos mig, vi kollade på 1408. Sicken förfest va?! Med film och allt, helmysigt. Vi gick till Krusell sen för att åka moppe upp till Edsken, men som tur va så fick Malin och Maria skjuts, så jag slapp sitta och vänta i Edsken medans Fia åkte och hämta de andra också. Till en början var det jävligt dött, genomsnittsåldern måste ha legat på 45 typ. Men kvällen/natten var bara barnet och det kom folk efter en stund. Och kul hade ja, jävligt kul. Jag och Fia iaf. Fia flirra runt någonstans och jag flirra runt med en Sara, hon var värsta gullig och glad och rolig och trevlig. Ibland flirra jag och Fia runt tillsammans också. Maria och Malin satt och tryckte bakom toaletterna, men sånt kan ju vara kul det också 8-)

Traumat var ju att ta sig hemåt. Först var det meningen att jag skulle åka med Fia på moppen, men då skulle hon ta hand om Jimmy hennes jobbkompis. Så jag skulle få dela taxi med Sara och Susanna, men de hitttade en cykel som de tog sig hemåt på. Och där fick ju inte jag plats. Men jag fick skjuts av nån människa med lite hjälp an en mask och en tjej XD Men egentligen var det meningen att jag skulle på efterfest med Fia, så jag kände mig lite taskig när jag ringde och sa att jag var hemma, och då hade Fia fått punka på moppen så hon gick med den och lät inte allt för glad. Så det kan gå alltså. Men men, shit happens, och ikväll är det fest igen minsann!

Kommentera

Publiceras ej