Men nej, dagen var rolig i början. Niorna som valt NV var och hälsade på, detvar lite kul. VI fick semlor, dock så sa dom ingenting så det blev typ pinsamma tystnader när man själv först pratade på som bara den och sen frågad om dom hade nåt att fråga om då hade ingen det, eller ingen vågade i alla fall inte fråga. Jag hatar när folk inte tar för sig, tror att de ska få allt serverat på silverfat. De fick bara semlor på papperstallrikar den här gången.

SKOLDANS HOFORS DEN 10/2 - bekräftat som tusan. Står i hoforsbladet. Jag vill att tiden ska rulla fort nu och längtar efter att få skämma ut mig. Jag brukar hata mig själv i två veckor efter att jag gjort något dylikt, men jag har väl skämt ut mig så mycket på sista tiden att det blivit som ett beroende. Höhö.

Övrigtt: Depp-dag.

Min bror och jag har spelat sänka skepp, mycket bra tidsfördriv faktiskt. Så här bra gick det :)


1. Rasmus <3 2. Rasmus träffar 3. Rasmus båtar

4. Jag. 5. Mina träffar 6. Mina båtar (markerar även Rasmus missar ifall han skulle göra fel, hans IQ är inte det bästa :P)

Snart fotboll! :D



"take me to a place where the birds are chirping"

3 kommentarer

Kusinvitamin

27 Jan 2007 17:49

Go Sara ;D Gör ingenting som inte jag hade gjort! Hum... ;)

Kusinvitamin

27 Jan 2007 17:55

PS. Idre snart! ;D

Sara

28 Jan 2007 17:07

Amanda! Det är du som gjort mig till den jag är :O Och yääh, idre snart då skall jag visa dig vad jag kan ;O

Kommentera

Publiceras ej