Igår var kul. Det var meningen att jag skulle ha pluggat en massa, men jag får ta igen det idag och göra klart det där groteska projektarbetet. Men dagen började som dagen innan, en amssa frukost. Sen ännu en längdskidrunda, denna blve dock mer actionfylld. Två h var vi ute, jag hade ett par skidor som hade noll fäste och en jäkla massa glid. Och upp till Haifstugan som jag åkte är det som sagt uppåt. Väldigt mycket uppåt, det var inte lätt att ta sig uppåt närman gled bakåt hela tiden. Jag ramlade minst 20 ggr. Ondast gjorde svanskotan, kändes seriöst som jag bröt ryggen^^ Men på 2 s var den bra igen. Kallaste pladasket var när jag på tillbakavägen i en brant nedförsbacke med mycket trädoch svängar lyckas fara med huvud rakt ner i snön. Väl hemma igen så var jag helslut i kroppen. Åt ltie mat snabbt som tusan och duschade, sen gick jag i 120 till Malin. Var där en stund sen jag jag Malin och Maria till hansons för fika. OCh sen efter en massa gång hem till mig ch kolla på Eurotrip, kul! Gud vad jag fettar hela tiden, åt typ skitmycket onyttigt igår också...men det kompenseras ju iuaf med en jäkla massa träning.

Idag blir det plugg, dator, baka frö-och flingruta, träna fotboll inkl. snabbhetstest, ev. promenad el. längdskidor idag också :)

Kommentera

Publiceras ej