Idag har jag tråklat igenom dagen med en massa nyttig mat, onyttig mat, godis, träning, träning, träning, mat, astmaanfall 1, träning, astmaanfall 2.....lungont.

Det hela började med morgonen, det brukar vara så iaf..för jag vänder aldrig på dygnet. Men det blev en STOR frukost, massa gott. Sen blev det en längdskidrunda i ca 1 h..exklusive cabanos <3 Jag har ju bestämt mig för att göra den svenska klassikern inom en 5 år, så jag tänkte att idag var en bra dag att börja träningen inför vasaloppet. Men sen kom jag hem, vilade lite..åt lite gott, typ en chokladruta eller två och en massa kakor. Sen blev det en lång dusch..efter dusch, gröt <3

Efter ännu mer onyttigheter blev det 2 h fotbollsträning innehållandes konditionstestet - piptestet. På uppvärmningen lyckades jag få ett astmaanfall, och sen under det där testet lyckades jag få ännu ett astmaanfall. Resten av träningen gick min reaktionsförmåga i ultrarapid, men det var nog mycket psykiskt det där också, för när jag tänkte på hur kul det är med fotboll så blev jag genast piggare. Så nu sitter jag här vi datorn efter en dag späckad med mjölksyra och socker, och en massa lungont.

Så detta har varit en bra dag, jobbig träningsdag = bra dag. :D

Kommentera

Publiceras ej