Jag ska ge mig själv ett antal nyårslöften. Här kommer de hittils bestämda:

  1. Jag ska inte köpa några nya kläder innan den 1 mars. 500 kr ska läggas undan på Rhodos/Ayia Napa-kontot varje månad istället. Vid behov av kläder syr jag eller rotar i den stoooora garderoben med fränaste kläderna i världen.

  2. Jag ska börja spela seriös fotboll igen, och samtidigt älska det. Trots konstanta lungproblem och att det är helt täppt i luftrören och jag inte kan få in en ynka syremolekyl i mina lungor, inte ens om jag så dör på kuppen.

  3. Jag ska klara av att göra 20 hela dips innan 4 juni - the day that will change the world: Sara Olsson blir 18 år!

  4. Och så var det fyran, som jag faktiskt inte kommer berätta för alla som läser min blogg. Den får bara VIP veta, kanske inte ens alla VIP.

1 kommentarer

Sara

22 Dec 2007 23:17

hmm.. nyårslöften är svåra saker det, men lycka till :)

Kommentera

Publiceras ej