Senast/-e...
...mejlet kom från:
inreda.com
....saken som mötte min mage: Ett äpple
...filmen jag såg: Heartbreak Hotel
...personen jag talade med: Rasmus
...jag såg en med Hitler-mush: i onsdags såg jag en person som hade en Hitler-mush, men sen såg jag att jag såg fel, det var ingen Hitler-mush
...låten jag lyssnade på: La Bouche - Rhytm is a dancer
...shoppingrundan:  idag
-vart då?: I Falun
...inköpet: Sport-BH
...personen som pratade med mig: Rasmus
...jag åt fläsk:  kommer inte ihåg
...jag skrek:  i morse när jag tränade mina simungar
...jag tränade: spinning igår
...Rasmus grinade: någon timme sedan bara
...jag nös: inne på Åhlens i Falun
...jag löptränade:  Förra lördagen
...boken jag läste ut:  Djävulen bär Prada
...boken jag började läsa:  Bergdorf Blondes
...filmen jag såg på bio: Pirates of the carribean - dead man's chest
...jag åt pizza:  I Sälen i våras
...jag åkte slalom: i Järvsö på påsklovet med Gabbi
...jag hoppade 6,54 m: om jag inte minns fel så har jag nog inte riktigt klarat avatt hoppa så långt
...jag åt mat med Maria och Malin:  Igår
-vadå?: Wraps med matvete, paprika, minimajs, cashewnötter och räkor
...jag begick självmord: har aldrig hänt
...jag åt fet fisk: i tisdags, strömming
...jag bara hade en brorsa:  8 år sedan den 14 november
...jag inte hade någon brorsa: 14 1/5 år sedan den 15 oktober
...jag inte fanns: 16 1/2 år sedan den 4 december
...jag hade matteprov:  i tisdags
...månadstidningen jag läste: Fitness Magazine
...mitt hår var platt: skolavslutningen
...modetidningen jag läste: Elle
...jag kände ett enormt sug efter hård träning: känner ett nu
...jag vägde under 50 kg: ungefär 4 år sedan
...jag kände ett enormt sug efter choklad:  ständigt
...jag önskade att jag hade ett gym hemma: händer lite då och då när tanken dyker upp, nu dök den upp, så jag skulle vilja ha ett nu
...jag drömde att jag bodde i en svamp:  tror aldrig jag drömt något sådant

Kommentera

Publiceras ej