Det bidde ingen cirkelträmning för mig, jag tycker instruktören där är så dålig så jag hade ingen motivation att gå dit. Om ett pass är ganska mycket jobbigt då måste det vara en bra instuktör tycker jag. Jag behöver den pushningne om jag ska palla ett pass ignom då. Men jag gick på coren iaf, där är det ett ännu sämr instruerat pass - skitkass musik som inte tajmar alls med varje övning och jättedålig pushning, men det är inte konditionsmässigt speciellt jobbigt så då behövs det ingen bra instruktör. Eller egentligen gör det de, men där fungerar det med en dålig.
Dagen har iaf resulterat i denna motion..
..jag gick till tandläkaren i snöstorm.
...jag gick från tandläkaren till mormor och morfar i snöstorm.
...jag hjälpte morfar att skotta i snöstorm.
...jag gick hemifrån till aero step i snöstorm.
...jag körde en timme core.
...jag gick hem från aero step i den värsta av snöstormar.
(Inget ont om snöstormar, det var mysigt att gå i snöstorm)

Imorgon så ska jag testa en ny slags träning som jag kommit på själv. Men jag tänker inte berätta vad jag ska göra. Det har med snö att göra, med tanke på att det är typ en meter med snö ute just nu som fallit till marken under dagen. Helt otroligt och underbart. Jag älskar snö! Snö = jag får snart ta fram mina carvingskidor och fara nedför (off?)pisten. Snön hindrade dock min mamma ifrån att komma hem från jobbet idag, hon fick sova kvar i Gävle.
Nu ska jag göra mig i ordning och ladda inför Toppform [SVT 2 kl. 21.30]
86811-39

6 kommentarer

Sara

01 Nov 2006 23:03

Jag skulle vilja orka träna så mycket som du gör, men aldrig att jag har den motivationen. Måste parvla mig til aerostep lite oftare :/

Sara

03 Nov 2006 09:54

Jag tycker det är superkul. När man ser resultat växer motivationen lika bra som ogräs.

Sara

03 Nov 2006 23:21

Hah.. Jag hinner dock aldrig se några resultat eftersom jag inte orkar motivera mig att hålla på så länge, eller så ofta för den delen. Finss.

Sara

04 Nov 2006 11:07

Assh, då. :(

Sara

06 Nov 2006 16:35

Haha.. Det ser ut som om du har skickat fem kommentarer till dig själv här nu :P

Sara

06 Nov 2006 20:18

Hehe, tur att det är olika adress på URL'n då.

Kommentera

Publiceras ej