MALIN FYLLER 16 ÅR IDAG. SÄG GRATTIS. GRATTIS MALIN!

Jag var uppe redan klockan 7.30 idag trots att det är lov. Jag har nämligen varit ute och sprungit två varv runt hammardammen, så hela löpturen har väl slutat på ca 7 km. Det gick finfint att springa, jag fick bara lite håll här och där, men kroppen kändes hur bra som helst i övrigt. Det känns till och med som att jag skulle kunna springa ett maratonlopp, men jag har ju aldrig sprungit mer än 1,5 mil så jag ska nog inte säga att jag kan det. Jag rekommenderar morgonjoggningar, det är nästan det bästa som finns. Eller det är kanske itne joggturen som är bra, det är snarare all frukost man kan proppa i sig efteråt med gott samvete. Precis nu, så håller några gubbar på med en maskin i vårat kök som låter väldigt mycket, och jag är ganska säker på att de kommer att fortsätta med detta hela denna vecka. Så jag får försöka att hålla mig härifrån så jag slipper allt dån. Förhoppningsvis så resulterar det i att vi kommer att få ett jättefint kök!
det finns vissa fördelar med att målare, snickar och rörmokare har intagit vårat kök, jag får äta ute varje dag hela veckan - mamma och pappa betalar. Idag ska jag och mamma äta på Hanson's, i guess.

Ikväll är det baddicsco, och jag ska tydligen vara någon slags vakt där. Det brukar vara ganska tröikigt på de där tillställningarna, men jag får väl hitta något att fördriva tiden med där. Innan är det dock pump som gäller, det är nog världens roligaste form av styrketräning. Att gå ner själv på gymmet och lyfta vikter hit och dit är nog det tråkigaste som finns, det är som att ramla i en pöl full med gegga när det är iskallt ute, medans pump är som att få 1 ton choklad i näven en tråkig dag.
86811-36
Bodypump är som choklad

2 kommentarer

Malin

30 Oct 2006 17:21

Tack så mycket du ;D

Sara

31 Oct 2006 09:38

HiHI!

Kommentera

Publiceras ej