MARIA! LOGGA IN PÅ MSN.


Det blev väldigt tokigt igår. Jag var helt inställd på att gå på pump kl.17.30. men där tog jag helt fel. För jag satt i bilen uppe på bruket med mamma när klockan var ungefär 16.20, och då kommer Maria cyklande i träningskläder. Jag tyckte hon var lite fel ute eftersom att pumpen inte börjar förrän om drygt en timme, men så kom jag på mig själv och att pumpen började 16.30. Så det bidde ingen pump för mig igår, jag tog en extra springtur istället. Det var ju baddisco på kvällen som jag skulle sitta vakt på, så då tog jag mig en löprunda dit på ca 3 km, kort men väldigt hård faktiskt. Mina "ansträngnings-astma-lungor" fick knappt någon luft vid ett tilfälle,där var det nära att jag fick kramp. Men det är så lätt att springa till simhallen, för normalt brukar jag gå den vägen och då tar det jättelång tid och går jättesegt, men när man springer så känns det som att man är där på någon sekund bara. Det blir nästan 20 minuter snabbare att springa dit än att gå, att gå tar ju ca 30 min och att springa tar drygt 10 min.

(Förresten så var jag och övningskörde för första gången igår. Det gick väl hyffsat bra, förutom att det blev motorstopp typ hela tiden när man startade.)

Idag ska jag iaf på cirkleträning och core. Då ska jag minsann inte missa tiden. Jag är så taggad för att träna nu. Eftersom att jag missade pumpen igår, så ska jag följa med min mamma på pump i Gävle på torsdag. Det ser jag verkligen fram emot, för Sandra som är instruktör på det passet är så grymt bra!



86811-38
Idag när jag åt frukost så testade jag på välling, det var faktiskt gott. Det var aktiv frukostvälling från semper. Värsta bäbismaten, men nyttigt och gott. Det är ju superbra om man har bråttom på morgonen och inte hinner göra i ordning sin normala fiberberikade havregrynsgröt med linfrön, solrosfrön, kruskakli, vetegroddar, russin, aprikoser och mandlar. I recommend.

4 kommentarer

Maria

31 Oct 2006 14:20

Ingen fara, lilla fröken. Eftersom Pump-Amanda var sjuk och ingen annan pumpare kunde komma, så blev det core istället.

Sara

31 Oct 2006 14:35

Vilken besvikelse det måsta ha varit att komma dit!

din kära kusin

31 Oct 2006 15:59

Det är min plikt som din släkting att säga att nu börjar du gå för långt:| ;)

Sara

31 Oct 2006 18:00

Vadå, med välling?

Kommentera

Publiceras ej