86811-53
I like.

Jag är så in i helvete trött, vill helst gå och lägga mig. Men jag ska iväg på simning snart och jag måste gå på det. Vi körde värsta lugna på bollspelet först, bara en massa ojobbig volleyboll, men sen i bara 20 min på slutet spelade vi fotboll och då kom tröttheten som en våg vällande över mig. Jag nästan dog (eller inte). Men nu måste jag ta tag i kragen för att cykla till simhallen. Det är ju så jobbigt att det är så långt dit, det är ju inte själva träningen som är jobbig. Det är den långa biten dit som hindrar mig,

Imorgon ska jag, Maria och Malin baka lussebullar och dricka glögg (utan alkohol). Vi ska ha myspys och kolla på idolfinalen. Men först blir det eventuellt spinning. Jag måste gå för att få ihop till så många träningar man ska ha gått för att få vara med i en utlottning. Man kanske får en toblerone, men det tror jag inte.

Kommentera

Publiceras ej