Jag kom inte på vad jag skulle ha som överskrift, så jag skrev det första som dök upp i huvudet istället. Det är ganska bra att vara kreativ ibland. Ganska ofta faktiskt. Imorgon har vi match igen, jag har ingen aning om när vi samlas. Jag får väl chansa eller nåt. Det lät inte bra. Jag tror inte att det är så smart att chansa. Risken finns ju att man missar matchen. Men jag tror vi har ganska fullt lag, så det skulle inte göra så mycket. Dessutom så är jag förkyld och definitivt inte på topp. Egentligen borde jag inte vara med alls, men tävlingsmänniskan innuti mitt huvud tvingar mig. Att vara tävlingsmänniska är en negativ egenskap. Vad jag än ska göra så tävlar jag mot alla andra, och förlorar jag mår jag skitdåligt.
Men just nu mår jag toppen för jag håller på att besegra den största kampen mot mig själv. Det är guld värt!  Det ska jag fira genom att skåla i ett glas vatten och tugga på en finncrisp. Som present till mig själv ska jag unna mig något skitsnyggt på måndag. Jag ska in till Gävle då för att kolla på GIF-AIK, men som tur är kommer jag förhoppningsvis ha lite tid på mig innan att göra "stan". Apropå Gefle så det skulle detvara himskans skönt om Gefle kunde vinna mot AIK. De har ju lyckats klättra hyffsat högt upp i tabellen och om de håller sig kvar där så kommer det bli så kul att få se Thomas Wernersons nuna efter den allsvenska säsong. Mest med tanke på att han (plus många andra) underskattar Gefle så himla mycket.


1 kommentarer

Din kära Kusin

21 Sep 2006 16:47

Varför är folk alltid så besatta av att vinna? VAd är det som gör att de mår dåligt annars? AVd är det de tävlar mot, egentligen?
Akta dig Sara innan du går och blir en Farfar i nästa ägg-tävling;)

Kommentera

Publiceras ej